Hotel
Queen Victoria, un vas de croaziera foarte confortabil care se adreseaza cel mai bine cuplurilor si calatorilor ce navigheaza singuri, ce doresc sa se bucure de atmosfera tipica britanica, de un decor elegant si de itinerarii ce strabat intreaga lume. Acest vas este foarte bine cunoscut pentru eleganta sa dar si pentru splendoarea decorurilor. Facilitatile unice sunt printre cele mai moderne din industrie si cu toate acestea te vor face sa te simti ca si cum ai calatori in timp.
ZIUA | PORTUL | SOSIRE | PLECARE |
1 | Barcelona, Spania | ||
2 | Barcelona, Spania | ||
3 | Barcelona, Spania | ||
4 | Barcelona, Spania | 15:30 | |
5 | Alghero, Sardinia, Italia | 08:00 | 18:00 |
6 | Cagliari, Sardinia, Italia | 08:00 | 16:00 |
7 | Napoli, Italia | 07:00 | 19:00 |
8 | Roma (Civitavecchia), Italia | 05:00 |
– cazarea in tipul de cabina ales
– trei mese principale in restaurantele de la bord
– gustari intre mese la restaurantele tip bufet
– ceaiul de la ora 17:00, servit in fiecare zi in Camera Reginei
– ceai, cafea, apa si sucuri de fructe in restaurantele Lido de pe vasele Queen Elizabeth si Queen Victoria si in restaurantul Kings Court de pe Queen Mary 2
– room service 24 din 24 de ore
– serviciile unui valet la fiecare cabina
– TV interactiv
– posibilitatea de a suna dintr-o cabina in alta
– serviciul de expediere a ziarului preferat in fiecare dimineata
– accesul la toate activitatile organizate din timpul zilei
– accesul la centrul de fitness
– accesul la biblioteca
– programe pentru tineret (copii intre 2 si 17 ani))
Completează formularul de mai jos și rezervă-ți vacanța mult dorită cât mai este disponibilă.
Taxele de oras, cuprinse intre 0,5 – 7 € /persoana/noapte, nu sunt incluse in pretul ofertei. Ele se percep si platesc direct la receptia hotelului.
In momentul rezervarii, biletele de avion se cumpara. Renuntarea la pachetul rezervat duce la pierderea avansului platit.
Compania aeriana are dreptul de a modifica orele/datele de zbor fara a cere acordul agentiilor de turism. Agentia de turism Arra Tour nu isi asuma raspunderea pentru eventualele intarzieri aparute. Pentru aceste intarzieri, compania aeriana este obligata sa asiste turistii conform regulamentului Parlamentului European nr. 261/04.